Kreator AdGames umożliwia stworzenie pięciu typów gier reklamowych – Puzzle, Quiz, Cars, Tower Defense oraz Match3. W procesie tworzenia gry warto odpowiednio dopasować jej rodzaj do marki, produktu i klientów.

  • Puzzle – gra polega na układaniu elementów, które po dopasowaniu tworzą obrazek reklamowy. Dostępne są trzy różne kształty puzzli. Po ułożeniu układanki, gracz jest nagradzany wirtualnymi medalami za szybkość i spostrzegawczość.

 

  • Cars – gra bazuje na zasadach wyścigów samochodowych, jej celem jest przejechanie trasy jak najszybciej bez stłuczek lub wypadków. W grze można umieszczać elementy 3D, zdjęcia i grafiki reklamowe, np. na dachach samochodów lub billboardach pojawiąjących się na trasie. Możliwy jest także wybór koloru pojazdu oraz dzielenie się wynikami ze znajomymi. 

 

  • Match3 – celem gry jest dopasowanie do siebie trzech jednakowych elementów. To klasyczny motyw tzw. jewels, znany i lubiany przez użytkowników dzięki angażującym wyzwaniom i atrakcyjnej grafice. Atutem gry jest możliwość ustawienia w miejsce jewelsów dowolnych zdjęć, np. produktów lub logo firmy. Dodatkowo, w grze można ustawić wiadomości głosowe, zachęcające graczy do rywalizacji. 

 

  • Tower Defense – strategiczna gra, w której zadaniem gracza jest powstrzymanie kolejnych fal ataków przeciwników, polegające na planowaniu rozmieszczenia wież obronnych czy innych blokad na ich drodze. Postaci przeciwników mogą przyjmować kształt produktów, a logo marki pojawia się na ekranie początkowym, w menu i na ekranach pauzy.

  • Quiz – opiera się odpowiadaniu na pytania nakierowujące na promowaną markę – każda prawidłowa odpowiedź odsłania jeden element zdjęcia. Należy odpowiedzieć poprawnie na wszystkie pytania, aby odkryć cały obrazek reklamowy. Wygraną poziomu gry podsumowuje slogan reklamowy opisujący odkryty obrazek.

adgames_quiz_ingame (1)