AdGames pozwala w krótkim czasie stworzyć pełnowartościową grę reklamową przy niskich nakładach budżetowych. Ponadto wykorzystanie adgamingu w działaniach marketingowych buduje nowoczesny i pozytywny wizerunek marki. Sam proces tworzenia gry przy użyciu kreatora jest niezwykle prosty i trwa zaledwie kilka minut. Nie wymaga dodatkowego angażowania agencji, firm tworzących oprogramowanie i programistów. 

Kreator pozwala tworzyć gry reklamowe na tablety i smartfony z systemami Android lub iOS, a także gry przeglądarkowe. Aplikację wystarczy stworzyć raz, by móc jej używać na wielu systemach.

generator1

Każdą z gier można dostosować indywidualnie do potrzeb marki:

  • dobrać zdjęcia,

  • poziom trudności,

  • ilość elementów,

  • umieścić w tle logo marki,

  • ustawić dedykowany ekran informujący o marce,

  • dodać tytuł,

  • prowadzić zawody pomiędzy użytkownikami

  • organizować konkursy z nagrodami.

 

generator2

  

Angażuj fanów

Gry AdGames umożliwiają informowanie o produkcie lub marce w sposób nieinwazyjny i angażujący. Skupiają uwagę użytkownika na czas o wiele dłuższy niż inne, często dużo droższe, formy reklamy. Gry wspierają bezpośrednią komunikację marki z fanami, dzięki możliwości wysyłania wiadomości poprzez e-maile oraz komunikaty dostępne z poziomu gier.

 

Analizuj efekty

Dużą zaletą gier AdGames są ich wbudowane mechanizmy mierzenia efektów reklamowych. Kreator Adgames stwarza nowe możliwości na skuteczne wypromowanie biznesu za niewielką cenę – koszty dotarcia do klienta za pomocą gry reklamowej są kilkanaście razy mniejsze w porównaniu do wielu innych form reklamy. Rozbudowany moduł analityczny pozwala śledzić zachowania graczy, monitorować ich aktywność, a co za tym idzie wyciągać strategiczne wnioski dotyczące ich preferencji i oczekiwań dotyczących interakcji z marką. 


related